see

glömde blogga ;o imorse hann jag inte och sen glömde jag, vi hade fullt upp hela dagen precis som vi kommer ha imorn :/ 
åå orkar inte! Orkar ju fan inget efter en dags praktik, hoppas verkligen jag får byta! Media klasserna kommer va sååå roliga :D erkänn ELIN ;)


hehe men idag ska jag vara hemma och dega, just nu väntar jag in mamma som inte kommit hem, vilket jag trodde, men aja ^^ vi hörs senare eller något puss:)

Saknar min älskling så de gör ont :(men vi ses om 2 dagar, dom dagarna måste gå fort för saknar han!♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Läraren kommer hata oss efter två dagar :( haha

Svar: varfööör :( han kommer la typ älska oss hahahha! :D
typppamanda.blogg.se

2012-08-23 @ 08:58:49
URL: http://nattstad.se/elingustavsson

Kommentera eller dö?:D

Och du heter?:)
ska jag komma ihåg dig?:)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?(a'

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0